Dit is een echtheidskenmerk van de afzender.

Zou deze nagemaakt of vals zijn dan valt dit hieruit af te leiden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat denk je dat iemand voor voordeel heeft aan het namaken van invulformulieren? En dan nog: denk je dat zo iemand geen A3 papier kan printen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iemand zou financiële- en persoonsgegevens kunnen stelen. Wat heeft A3-papier er mee te maken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een LEEG formulier, hoe kun je daarmee gegevens stelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een beetje fantasie zou hierbij helpen. Krijg ik nog een antwoord?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou als je A3 papier kan printen kun je daar ook een stukje afsnijden... nu mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het laten invullen van een vals formulier zou ervoor kunnen zorgen dat een verzameling aan gegevens in verkeerde handen valt. Ingevuld en opgestuurd naar een verkeerd adres. Ik begin nu ook te twijfelen aan mijn antwoord op deze ,'Goeie vraag'. Groetjes, Yohanness. :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan nog kunnen ze weinig met die gegevens, daar krijg je geen geld mee dus het heeft totaal geen zin.... inderdaad, slecht antwoord ;)