Wat ga jij doen als Wilders premier wordt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou ik denk gewoon doorgaan met mijn leven hoor, voor mij maakt het niet zoveel uit. Sowieso is de politiek gebaseerd op loze beloftes, ga maar is na wat de partijen voor de verkiezingen riepen over wat ze willen bereiken en kijk wat daarvan terecht is gekomen.. Zo zal het ook bij Wilders gaan naar alle waarschijnlijkheid, hij heeft niet genoeg aan zijn eigen partij en moet een coalitie aangaan waardoor hij toch compromissen moet gaan sluiten..

Gewoon doorleven en de rit uitzitten, we zijn nu eenmaal een democratie en na 4 jaar (of eerder) zal er wel weer wat veranderen.

Ha, die Theo; Ik ga dan met grote belangstelling Den Haag Vandaag volgen.

niet veel anders, gewoon doorgaan zoals we nu doen, er veranderd toch niks want als ze iets voorstellen wordt er weer iets veranderd waardoor het niet doorgaat. wilders heeft wel mijn stem.

Emigreren

Gewoon ademhalen. Misschien dat hij sommige puntjes wel bij zijn naam noemt en er iets aan doet.. Dan maar hopen dat hij na 2 jaar weg is en links niet aan de macht komt om weer 6 jaar om de problemen heen te draaien en ze te vergroten...

Ik hoop echt dat het nederlandse volk verstandig zal stemmen, mocht het zover komen...

Ik woon al in het buitenland en zal dan nog minder haast hebben terug te keren. Problemen benoemen is één ding (en dat kan hij goed), maar oplossen is echt iets heel anders.

Ik denk dat ik dan zelf de politiek maar inga, en zelf probeer MP te worden! Dan komt er tenminste nog wat goeds van terecht.

Emigreren

Twee opties: 1. Emigreren 2. Wachten op een actie van een gek Maar... Hij zal nooit premier worden, geen partij die dat toelaat. en... kijk wat er met Fortuin gebeurde, die dreigde premier te worden. Niet om dat goed te keuren, maar dat was geen toeval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100