Die heeft een studievisum gekregen, en volgt een MBO-opleiding in Eindhoven. Probleem van dat studievisum is dat als hij z'n opleiding niet haalt, hij alsnog uitgezet kan worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Studievisum is niet eens geldig tot het einde van z'n opleiding, maar voorwaarde is dat hij goed presteert. Dus als hij het eerste jaar genoeg punten zou halen, wordt z'n visum niet verlengd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moest het even nazoeken: hij doet een ICT-opleiding aan het ROC in Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij heeft een studievisum gekregen, dus hij mag in elk geval nog in Nederland zijn opleiding afmaken.
Amadea
12 jaar geleden
Hier staat alles op een rijtje: http://www.omroepbrabant.nl/?news/164037822/Alle+feiten+rond+Mauro+op+een+rij.aspx

en nadat de verblijfsvergunning is verworpen, is hij heel even terug gegaan naar zijn eigen land maar is al snel weer terug gekomen en mag nu blijven totdat hij zijn opleiding heeft afgemaakt (omdat hij een studievisum heeft gekregen).