bij welke politieke partij hoort wilders? zie beschrijving

ik ben benieuwd bij welke partij wilders hoort, want hij is geen liberaal, hij wil geen vrijheid voor iedereen, hij is geen socialist, want hij wilt geen gelijkheid voor iedereen en hij is geen confessioneel, maar wat is hij en de PVV dan wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hij splitste zich af van de VVD (Liberalen) en begon de PVV.
Als antwoord op uw vraag: Hij hoort bij de PVV.
(anders zou u uw vraag anders moeten formuleren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft gewoon zijn eigen partij: de partij van de vrijheid. Dat betekent vooral: vrijheid om meer te doen wat je zelf wilt (vooral voor de bedrijven), met minder regels - vooral minder milieuregels, daar heeft Wilders een broertje aan dood. Privacy regels daarentegen... Die worden alleen maar strakker onder Wilders. Daar dus niet meer vrijheid.
Iemand die het milieu denigrerend een 'linkse hobby' noemt, zoals Wilders, is m.i. niet goed snik. Zonder milieu/leefmilieu kunnen wij niet leven, althans niet plezierig. Ook niet als de economie als een tierelier loopt. Wat heb je er aan als een klein groepje (zoals zakenlui die niet om 't milieu geven) zakken vol geld heeft, maar 99% veel minder en misschien iets van 10% (dat is een deel van die 99% - dus niet op gaan tellen) zo weinig dat ze de eindjes moeilijk aan elkaar kunnen knopen?

Hij hoort niet ergens anders bij. Daarom heeft ie toch ook zelf een partij opgericht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel apart antwoord, waarbij je alleen maar je eigen mening aan het opdringen bent.
Daarbij komen zijn standpunten juist enorm overeen met de SP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KORTZICHTIGHEID TEN TOP!!!
Wilders heeft de Partij Voor Vrijheid opgezet, in het kort, de PVV. Dit omdat hij zich niet kon vinden in de ideeen die andere partijen hebben. Waar hij zich wel in kan vinden staat in zijn partijprogramma. Omdat dit document 80 pagina's lang is, hier alleen de standpunten. De rest achter de link: http://www.pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf

Kiezen voor islambestrijding en tegen de massa-immigratie
Kiezen voor democratisering
Kiezen voor een sociaal Nederland
Kiezen voor de zorg
Kiezen voor onderwijs
Kiezen voor onze cultuur
Kiezen voor ondernemen
Kiezen voor Nederland in ons buitenlandbeleid
Kiezen voor een beter milieu
Kiezen voor veilig wonen en meer wegen
Kiezen voor dieren, boeren en vissers
Kiezen voor een gezonde financiële basis