Een postbusnummer heeft hetzelfde adres als van waar het bedrijf is gevestigd.

Meestal kun je in google vinden waar het precies zit en wat de straatnaam en huisnummer is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemeente vraagt ook naar WOONadres. Bij bedrijven heet dat een bezoekadres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste gast

Aan een postbusadres zit geen adres toegevoegd.
Stel je hebt postbus 45, 3360 AG, dan is dat je postadres. Daar ontvang je dan al je post gericht aan postbus 45 (mits je zelf tegen al je relaties, familieleden heeft gezegd, want PostNL stuurt het niet automatisch door)

Bij inschrijving bij de gemeente moet je een een woonadres opgeven. Het adres waar je daadwerkelijk woont. En nee, dat is geen postbus, want een postbus is geen fictief woonadres.

Weet behoorlijk veel van postbussen af, omdat ik zelf voor PostNL werkt bij de zakelijke markt. En een postbus is een zakelijk product