Bij welke instantie kan ik terecht om mijn beklag te doen over de staasloterij?

Ik voel en velen met mij ontzettend in de maling genomen door de staatloterij en zou willen dat er een tweede trekking komt met de verkochte loten van september.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tjonge jonge... Mensen hadden een 1 op 8 MILJOEN kans om te winnen. Dat is dus 16 keer onwaarschijnlijker dan de kans dat jouw uiteindelijke doodsoorzaak een asteroïdeinslag op de aarde wordt. Doe toch eens normaal! Iedere keer dat zo'n jackpot komt, zijn er mensen die zich "gedupeerd" voelen omdat ze niks gewonnen hebben. De jackpot is toch gevallen? Wel op een 1/5 lot maar die verkoopt de staatsloterij sinds jaar en dag... Koop volgende keer toch geen lot? Ideetje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin... De jackpot is toch gevallen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het geheel met mh75 eens.
Als jij toevallig het gelukkige vijfde lot in je bezit had gehad, hadden we je hier ook niet gehoord!
Hier nog een leuk linkje voor je:
http://www.cijfers.net/loterij.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die site is wel geinig.... KASSA!! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je dat willen?

Het beste antwoord

En hiero:

http://www.reclamecodecommissie.nl/consument/default.asp?paginaID=0

Toegevoegd na 1 minuut:
En hiero trouwens ook, lijkt mij:

www.staatsloterij.nl
Antoni
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die site is echt heel erg. Ben benieuwd welke percentage die Morand vraag wanneer er een schadevergoeding komt.
AWM
14 jaar geleden
Dat staat erin: 15%.(+ wat je éénmalig moet betalen) Maar, ik geef toe, het is een twijfelachtig initiatief. Al was het maar omdat ze geen schijn van kans maken :)