Moet Nederland in opstand komen tegen het kabinet?

Moet Nederland in opstand komen tegen het kabinet? Alle beloftes die niet zijn nagekomen, en de hle situatie zoals hij nu is!!??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik vind absoluut van wel!
Tegenwoordig is het electoraat een makke volgzame kudde geworden die een hoop te zeuren heeft maar nooit iets onderneemt.
Elk kabinet maakt het weer bonter wat betreft huichelarij, schijnheiligheid, oneerlijkheid, niet nagekomen beloftes, en pure leugens.
Homo's die nog steeds niet worden toegelaten in sommige door de overheid beheerste organisaties, softdrugs die zonder enig steekhoudend argument zomaar worden verboden, en plannen die gewoon worden doorgevoerd terwijl de nutteloosheid ervan allang is aangetoond.
De machthebbers, met name het christelijke deel, zijn misschien direct verantwoordelijk, maar ze zitten waar ze zitten door onze stemmen en omdat we te lui zijn om actie te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Denk je dat dat de ontwikkelingen bevorderen ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik weet wel dat P. Balkelende, weg vliegt op z'n nimbus 2000 dus dan moet je verdomt snel zijn met die opstand want hij peert 'm zo :) Hopla back to zweinstein
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
was het maar zo!!! balkenbende moet wegwezen, alleen maggie van mij naar de ijszee ipv Zweinstein!
na het zuur komt het zoet... eh bitter.

ik zou graag in opstand komen... weet alleen niet precies hoe!!! heb al sp gestemd, gevloekt op de volledige politiek, gedroomd, gewenst en gedramd. ik heb brieven en emails geschreven, de gemeenteraad aangesproken en alle Goden die er zijn.

Het heeft niet mogen baten... :-(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Geweldloos in principe uiteraard.

Vervroegde verkiezingen zouden zeer wenselijk zijn maar Balkenende en Bos lijken liever hun schoen op te eten dan dat ze het kabinet om welke reden danook laten klappen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nederland moet wakker worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We moeten niets. Maar 't kan een mogelijkheid zijn om je ontevredenheid te uiten. Met een dialoog los je mijn inziens meer op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je wilt dat Nederland heel veel geld verliest en de sociale problemen verder stijgen... in tijden van crisis zijn nieuwe verkiezingen immers nooit bevorderlijk... dan ja. Anders: nee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En daarna het koningshuis!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat wordt er verstaan onder opstand?

Ik denk wel dat Nederlanders weinig kritisch zijn en meer hun middelen zouden moeten gebruiken om hun eventuele ongenoegen te uiten.

Daarnaast is er ooit een kabinet geweest die al zijn beloftes nakomt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
power to the peopel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, daar schieten we lekker wat mee op !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, laat de guillotine op het binnenhof zijn werk doen!