Ik weet niet wat dat voor filmpje is, maar ik ben zelf in opleiding voor mannen in witte pakken. Het is niet een technisch rechercheur, maar een forensisch rechercheur en forensisch onderzoekers. De officiële naam in het nederlands is forensisch onderzoeker, de officiële naam in het engels is SOCO (Scene of crime officer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Forensisch Rechercheur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Forensisch onderzoeker.
Er is een opleiding voor aan de hogeschool van Amsterdam.

http://www.voltijd.hva.nl/forensisch-onderzoek/beroepen.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of de psychiatrische verpleegkundigen ! Dwangbuis pak aan en mee in het witte busje :-p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal wordt daarmee verwezen naar de mensen in witte wegwerpoveralls die in de Bijlmer zijn gezien na het neerstorten van El Al vlucht 1862.
Wie en waarom ze daar waren is nog steeds niet helemaal duidelijk. Het is onderdeel geworden van grappenmakerij (zie de Hatchoo-link) en speculatie; volgens de BBC-documentaire 'Correspondent: Israel's Secret Weapon' zou het om met het neergestortte vliegtuig vervoerd radioactief materiaal kunnen gaan dat aan het zicht van de buitenwereld onttrokken moest worden - door mannen in witte pakken.

Er zijn echter wel meer beroepen en klusjes die uitgevoerd worden door mensen in witte wegwerpoverrall. Meestal is een asbestsaneerder.