Ik denk Nederland, want er is een Nederlands tankvliegtuig meegevlogen. Daar zit dus ook "Nederlandse" brandstof in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eigenaar van de f16's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De burgers die belasting afdragen, daar worden de overheidsvoorzieningen mee betaald, bijvoorbeeld het leger, dus waarschijnlijk ook de kerosine voor de vliegtuigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist, jij en ik en alle andere burgers betalen dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is dan: de burgers van welk land?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien het over de Nederlandse straaljagers ging denk ik dat de Nederlandsr burgers het ook moeten betalen... Zou wel leuk zijn als opeens de Fransen komen; jahoor wij betalen jullie leger wel!
Weten doe ik het niet, maar omdat het een NAVO actie is, denk ik in eerste instantie logischerwijs de gezamenlijke NAVOlanden.
Het kan ook zijn dat ieder deelnemend land zijn eigen kosten draagt of dat de eigenaar van het bijgetankte vliegtuig betaalt.
Ik vrees dat de vraag niet beantwoord wordt, in ieder geval niet hier.
Hillen heeft voor hem belangrijker dingen te doen, vrees ik .