ed........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat Ed juist aan het studeren was voor Sinterklaas, of was dat nu Hansv?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das Hans V...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist ik wel hoor. Was een grapje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Martijn....wist ik ook weer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gôh als we toch al zoveel weten, wat doen we dan nog op deze website?
AWM
14 jaar geleden
Dan wordt Nederland heel erg groen :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... en zweverig.

Andere antwoorden (9)

Van de huidige politici/lijsttrekkers: Femke Halsema, de rest vind ik 3x niets.
Maar eigenlijk moeten er nieuwe mensen komen, die vernieuwing brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Femke Halsema,? beuuhh ik gruwel van die vrouw, het feit alleen al dat ze dr kaken niet van elkaar haalt als ze praat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Femke het wordt ga ik meemigreren (=mee emigreren) Gerlin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom geven jullie minnetjes voor mijn mening?
In het kader van de emancipatie zou ik eens een Vlaming voor willen dragen: Raymond van het Groenewoud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha leuk.....
Pim Fortuyn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Willem de Ridder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rick Velderhof!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
André Rouvoet!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bernard Rudolf Bot - voormalig minister van buitenlandse zaken.

Omdat deze een man niet alleen politicus is maar ook een realistische kijk op de wereld heeft. Stabiel in gedrag en houding is en normaal begrijpelijk spreekt. Geen haantjes gedrag vertoond of media-geil is.

Deze man kan (volgens mij) als CDA'er ook boven de partij politiek staan.

Kortom, ik heb hem wel hoog zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gerrit Zalm. Hij heeft bewezen verstand van financien te hebben. Heeft een enorm internationaal netwerk. Heeft de nodige humor en kan ons land weer uit het slop halen. Bovendien ook nog eens een goed politicus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand met charisma die de balans vind in welvaart en welzijn. Femke Halsema.