Nee! Wat mij betreft moeten ze meer koers aanhouden en minder zwalken op basis van incidenten of prognoses.

vb Tijdens de gemeente verkiezingen recentelijk kwam de PVV enorm op in de peilingen. Mede als oorzaak werd toen aangegeven dat hij tegen de EU is. En wat zie je gebeuren, de partijen die jaren lopen te lobyen vinden de EU ook niks meer.

Soms mauwen en zeuren ze over één miljoen hier en kunnen daar eeuwig over dooremmeren. Maar wanneer een minister in het nauw zit, komen de tientallen miljoenen spontaan vrij als masseer\smeergeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Absoluut. Ze discussiëren en ze stemmen. Dat is wat je mag verwachten.
14 jaar geleden
Ja hoor, de Tweede Kamer draat goed gelet op de afgevaardigden en de goeie voorzitter, Gerdie Verbeet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, meer mag je in een democratie niet verwachten en voor de door regeerakkoorden belemmerde vraagstukken hebben we gelukkig de eerste kamer nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Al;

Nee, sinds de uitvinding van het heilige regeeraccoord is het dualisme in het parlement vaak ver te zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en nee...

Ja in die zin dat ze de zaken doen waarvoor ze ingehuurd zijn...

Nee in die zin dat ze niet de zaken niet doen die ze in de verkiezingscampagnes beloofd hebben...