Een Nederlands rijbewijs in de Verenigde Staten?

Ik ben al een tijdje aan het sparen voor mijn rijbewijs. Op het moment doe ik een studie en als ik klaar ben met die studie wil ik gaan emigreren naar Colorado in de Verenigde Staten. Nou vroeg ik mij af, en het spijt me als deze vraag heel stom overkomt, of ik met een Nederlands rijbewijs zou kunnen autorijden in de Verenigde staten (zonder een boete te krijgen natuurlijk). Of is het een beter idee om mijn rijbewijs in Colorado te halen>?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je mag met een Nederlands rijbewijs gewoon rijden in Amerika. Echter, als je gaat emigreren zul je je rijbewijs moeten laten omzetten naar een Amerikaans rijbewijs.

http://www.exit-reizen.nl/reizen/informatie/rijbewijs.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mits je een internationaal rijbewijs hebt is dit mogelijk