Hoeveel politie agenten zijn tegelijkertijd aan het werk in new york en hoeveel auto's op dit moment

Ben benieuwd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

NYPD heeft ongeveer 34.500 agenten in dienst. In een city that never sleeps, kun je ervan uitgaan dat de bezetting ongeveer gelijkmatig over de het etmaal verdeeld is, dus dat er op ieder moment ongeveer een derde daarvan aan het werk is.

Toegevoegd na 2 minuten:
NYPD heeft ongeveer 8839 politieauto's.
bamibal
12 jaar geleden
Summo
12 jaar geleden
ze zullen niet 7 dagen per week werken dus ik denk het dan 1/5 deel is (5 ploegendienst zoals in continu bedrijven) maar toch een + voor je slimme benadering
bamibal
12 jaar geleden
Ah, natuurlijk. Bedankt voor de toevoeging!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ik kon dat dus niet vinden xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En toch denk ik dat er 's nachts minder politie op de been is ook al slaapt die city nooit, de mensen wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar snachts is er meer kans op bedreiging van de openbare orde (dronkenschap, diefstal e.d.) waardoor er weer meer agenten in de stad zullen pattrouilleren. Dus ik denk dat zijn aanname, gecorrigeerd door Summo wel ongeveer klopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is meer dan in heel nederland lijkt mij ?
De aantallen zijn lastig te vinden. Maar ik vond wel iets (zie ook de bronnen)

De sterkte van de geuniformeerde NYPD is ongeveer 36.000 met een klas van 1.500 van de Politie academie. Dan is er nog een groep (onbettaalde) vrijwilligers van 4.500 man sterk. Ook zijn er 5.200 school agenten, en nog 2.770 verkeersagenten.

Toegevoegd na 53 seconden:
* sinds december 2011