Word alles wat gepubliceerd word op internet over het koninklijk huis, gescreend door de RVD?

Dus ook van particuliere blogs, websites e.d. die bijv. geen massa mensen aanspreken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet dat bepaalde sites onder constant toezicht staan van de overheid. Daarbij zijn er veel woorden die door een filter opgepikt worden. Bij deze woorden zal de inhoud gecheckt worden. ik geloof niet dat de overheid artikelen kan tegenhouden. Wel weet ik dat er nav een 'negatieve' plaatsing verder onderzoek gedaan kan worden. Denk aan volgen IP adres en telefoon screening maar dit gebeurd alleen bij gegronde aard. Ik ken iemand die dit gehad heeft nm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het hele internet wordt door diverse overheidsdiensten in de gaten gehouden, maar uiteraard niet voorafgaand aan publicatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee, als ik zou zeggen dat Bea een kutwijf was, zou niemand mij daarvan weerhouden.

Oh, er wordt gebeld ...