Voorlopig kan dat niet want de partijen zijn nog bezig met de kandidatenlijsten en hun verkiezingsprogramma. Pas als dat programma bekend is kunnen ze een nieuwe kieswijzer maken.

Toegevoegd na 49 seconden:
Momenteel is de kieswijzer uit 2010 nog te raadplegen. Let wel, de standpunten van de partijen zijn gebaseerd op de informatie uit de verkiezingsprogramma's 2010: http://welkepartijpastbijmij.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Uiteraard wordt voor de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september 2012 een nieuwe StemWijzer ontwikkeld. Binnenkort meer nieuws. Intussen kunt u zich alvast voorbereiden met de StemWijzer Tweede Kamer 2010 en de StemWijzer Eerste Kamer 2011 .
http://www.stemwijzer.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.stemwijzer.nl geeft aan dat die 'binnenkort' komt. Ze kunnen nog geen data noemen, omdat nog niet alle partijprogramma's bekend zijn (hierop is de stemwijzer gebaseerd).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De StemWijzer 2012 gaat maandag 13 augustus online.