"Deze afsplitsing van Sharia4Belgium is sinds kort openlijk actief in de Nederlandse samenleving, meldt dagblad Trouw vandaag. De extremistische groep wil bereiken dat de islamitische wetgeving zo snel mogelijk in Nederland wordt ingevoerd. De AIVD en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding bevestigen op de hoogte te zijn van de activiteiten van Sharia4Holland, maar vinden het nog te vroeg om in te grijpen.

Sharia4Holland is een "groep jongeren uit Nederland die bereid is te vechten voor de wetgeving van Allah", staat op internet. Verder schrijven ze pas te stoppen als "de dood ons inhaalt of de vlag van sharia boven het Koninklijke Huis in Den Haag zwaait"."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus van mij
Sharia is een gevaarlijke religie.

Andere antwoorden (1)

Een groep moslim fanaten, die de religieuze wetten willen invoeren in Nederland. Die dus een vrouw willen straffen als ze een broek draagt. Die huis aan huis komen controleren of de aanwezige vrouwen wel getrouwd zijn met een van de aanwezige mannen. En meer van dat soort ongein, gelukkig zijn ze niet van deze wereld, alleen is de kans dat ze moslim jongeren het terrorisme in duwen.
Het zijn aanhangers van middeleeuwse methodes en zeer vrouw onvriendelijk. Het is overigens niet de islam zelf maar de interpretaties van een aantal uiterst conservatieve gestoorden.