Welke invloed zal Wikileaks hebben op Amerika?

Op welke manier zal Amerika te lijden hebben onder het uitlekken van de documenten op Wikileaks? Of zal men net doen alsof er niks gebeurd is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is een blamage en ze zullen leren, dat ze niet zo slordig moeten zijn met de beveiliging van hun servers. Ook Nederland kan zo'n lesje gebruiken. Voor de rest is de informatie van geen enkel belang. Gelet de grote woorden van lieden als Hilary, is duidelijk dat ze op dat niveau in een andere wereld verkeren en geen enkel begrip hebben voor de problematiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kunnen gespannen relatie uit voortkomen met andere landen en handelspartners aangezien er ook veel informatie uit de interne relatie van landen naar voren is gekomen.