wat betekent? in het TURKS...

Ik heb een bericht gekregen van een jongen uit Turkije..maar weet niet wat het betekent?? Dit is wat ie schreef: "ablacım hic amıyosun"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het letterlijk gekopieerd en geplakt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt op Turks dialect, maar mijn Turks is te slecht om het te kunnen vertalen: het heeft iets met gezag en de familieband te maken is mijn eerste indruk.
Enfin, hier moet een echte turkse vertaler aan te pas komen.

Het beste antwoord

Het laatste woord klopt niet helemaal, ik denk dat het moet zijn; aramiyorsun

Er staat:

Zusje, je belt/vraagt nooit.

Ik heb het woord ablacim letterlijk vertaald, maar het houdt meer in dan zusje. In Turkije noem je snel iemand zus of broer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er schijnt iets te missen in de tekst, maar zo vertaald betekent het "waarom bel je nooit"
"waarom neem je nooit op"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets met ik heb nooit meer weet ik niet:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij betekent het ik heb geen zus