Dat is niet iets wat je kan zien, en ik denk ook niet iets wat je kan weten.

Een beschermengel is iets wat je moet voelen, maar ook vooral iets wat je moet geloven. Als jij voelt dat je een beschermengel hebt, heb je er voor jou gevoel één. Of het dan wel of niet bestaat doet niet ter zake, voor jou gevoel heb je er één, en waarschijnlijk helpt hij ook nog, juist omdat je erin gelooft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op dezelfde manier als je weet of er een microscopisch kleine draak op je schouder zit: strikt genomen wéét je dat niet, maar het is zo onwaarschijnlijk dat je veilig kunt aannemen dat het niet zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij gelooft dat je er een hebt, dan heb je er ook een. Ik hoop dat hij je goed beschermt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe weet je of je een achterwiel hebt? en hoe zie je dat?

Je weet er kennelijk niets van, maar je wil er wat over horen...

Hier komt het antwoord voor de overijverige moderator die de wisknop al in de hand heeft: Een beschermengel bestaat niet en omdat het niet bestaat, kun je die beschermengel ook niet zien...

Wat niet bestaat is niet zichtbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je keer op keer wordt gered als je een dodelijke stommiteit uithaalt, dan heb je een beschermengel.

Als je dood bent, heb je die engel duidelijk niet.