Ga aardbeien plukken bij de aardbeienboer om de hoek. 1.20 voor 8 volle bakjes, ook in te ruilen voor 1 vol bakje. Verkoop volle bakjes aan je moeder en de buurvrouw voor 2.50 per bakje. K'ching!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snelste: bank overvallen

Eerlijkste: hard werken bij een boer of tuinder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat goed verdient, is muziek maken of zingen op straat of als je dit niet kan een of andere act op voeren. In de meeste gemeenten, heb je een vergunning nodig, om de straatartiest te mogen uithangen, maar vaak kost dit echt zeer weinig.

Als je een leuke act hebt, verdien je zo tegen de 100 euro op een middag.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kunnen die aardbeien van mij niet tegenop!
Dat is een vraag waar iedereen wel een antwoord op wil weten!!!

Maar als je echt een goeie slag wil slaan, moet je een bank overvallen...

Moet je de prostitutie in... (bedoel ik niets persoolijks mee!!)

Of iets anders crimineels doen...

Snel in 1 middag veel geld verdienen zit er helaas niet zo makkelijk in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou een loterij. Verkoop zoveel mogelijk lootjes op het dorpsplein en zet er drie leuke prijzen tegenover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een verrassende uitslag gokken

Als nederland met meer dan 5-0 wint,of 2-0 verliest heb je voor 1 euro al behoorlijk wat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klusjes voor de buren doen o.a. boodschappen, auto's wassen, hond uitlaten, onkruid verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
plofkraak, brandbaar gas uit een fles in een pinautomaat laten lopen, de druk goed op laten lopen. ontsteker erbij en poef instant een groot deel uit de pinautomaat.

Niet doorvertellen hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dag.
wanneer er markt is ( t liefst tijdens koninginnedag) dan neem je een doos waterverf en een paar kwastjes en een voorbeeld boekje en dan ga je kinderen schminken. een klapstoeltje waar t kind op kan zitten en een tafeltje voor je spullen en eventueel een zelf gemaakt promotie bordje erbij . bedenk wat jou je benodigdheden gekost hebben en bereken vandaar uit wat je vraagt per kind. uiteindelijk moet je wel die winst maken. Je verdient er natuurlijk geen tonnen mee op die middag maar als het een beetje lekker loopt dan ga je ongeveer met 40 euro weer terug naar huis.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan. Als je denkt in miljoenen is er maar 1 legale manier en dat is de loterij winnen.