Wie weet de maker van deze prent?

Ik heb 3 post-/ansichtkaarten gezien van "vrouwen met blote billen". Ze zijn alledrie vanaf de rug gezien. Hieronder zie je er één van. Er is er ook nog eentje met 3 vrouwen op een rij.

Weet iemand van wie dit is? Ik wil nl. graag kijken of er meer werk van deze persoon te vinden is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie was dat ook al weer, heb zelf ook van die kaarten in precies dezelfde stijl. Ik ga eens goed nadenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
links onder in de hoek van de kaart moet n naam staan.ik heb ze zelf ook,juist diegene van de drie vrouwen maar heb m kleiner moeten snijden om t in n lijstje te doen.erg leuke kaarten.:)

Het beste antwoord

Ha, die Denne;

De stijl van Botero is vaak wat maar karikaturaal. Daardoor en ook door de soberder achtergrond denk ik dat dit een schilderij van Wout Muller is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is het Wout Muller? Van hem vind ik meer blote billen op internet.