Vergaat de wereld op 21 juni?

Ik zie opeens in comments etc dat de wereld op 21 juni vergaat, klopt dat? En zo niet, waarom denken ze dat dan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.3K
SingingCoyote13
3 jaar geleden
de meeste mensen weten nu al dat dat vaker voorkomt dat iemand of meerdere denken of vermenen dat de wereld zal vergaan op een bepaalde (vaak binnekort) datum. komt heel veel voor , en meestal na een paar keer van dit soort bericht lezen raak je echt hieraan gewend en het stelt niks voor. dit is al iets vanuit de oudheid, waar mensen zochten naar verlossing of de apocalypse. dit komt in veel religies ook al voor, vaak baseren ze dit op een of ander gedeelte van een passage van geschriften uit de oudheid of een religie.
maak je maar niet druk hierover
Pieterke
3 jaar geleden
Maak je niet druk, dat soort voorspellingen zijn al zo vaak gedaan en de wereld bestaat nog steeds. Bovendien, als het gebeurt kun je er toch niets tegen doen.
Ritsuka
3 jaar geleden
Niet allesgeloven wat je online leest.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
We weten niet wanneer de wereld zal vergaan. Persoonlijk geloof ik dat God alles bestuurt en dat alleen Hij weet wanneer de wereld zal vergaan. Zoals ook alleen Hij weet wanneer we zullen sterven. Daar moeten we klaar voor zijn en daarom moeten we Hem zoeken als we nog leven. Want Hij heeft geleden en is gestorven voor de zonden van Zijn volk.

Geef als eerste antwoord