Hoe kan ik in een toneelstuk (solo) zo veel mogelijk chaos creeëren?

Het liefst iets dat je enorm afleid omdat je er naar moet Kijken > chaotische muziek en teksten heb ik gemaakt :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

gooi ontzettend veel stuiterballen de lucht in :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een opwindbaar auto'tje of beestje laten rondlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat er ineens iets uit de lucht komt vallen, dingen die omvallen.
harde wind met zon blaasmachine ofzo
13 jaar geleden
Buiten een enorme vuurwerkbom laten ontploffen, rook bommen in de zaal laten afgaan en sirenes aan zetten. Muziek uit zetten, lichten aan en roepen geen paniek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de toeschouwers will even desorienteren het beste is om met licht te werken. Hangt van je budget af maar heel simple iets is flikkerende licht je richt het op de podium deel die je wil gebruiken en set het aan op de chaos moment. Alles wat je zal onder deze licht doen zal chaotisch lijken en zal de aandacht trekken.