Hoe voelt het om gebodypainted te zijn? En iemand die naakt (met slipje aan dan) in kleding-bodypaint rondloopt, voelt dat ook vrijer of ....

..of voelt dat alsof je gewoon kleding aan hebt?

Toegevoegd na 8 minuten:
Denk eens bijvoorbeeld rond lopen op een beurs, of een redelijk warme dag :)

Ervaringen zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het voelt niet zo naakt.Hoe raar het ook is,maar het is alsof je zo gekleed bent als ze je geschilderd hebben.Ik ben 1x zo geschilderd voor een erotikabeurs hien in een plaatselijke erotiekshop.
Ik voelde me prettig,maar moet ook zeggen dat het voor mijn vriendin raar aanvoelde.Maar dat kan ook andere redenen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het lijkt me knap koud aan te voelen,vooral in deze tijd.
Inerlijk denk ik dat je denkt dat toch iedereen je naakt ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het moment dat die modellen op een beurs geschilderd worden, staan ze onder lampen die veel licht, alsmede ook warmte afgeven. En wat betreft het rondlopen op de beurs: meestal is het op een beurs niet echt koud. Bij veel beurzen is bij de ingang ook een garderobe om jassen achter te laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt ,maar dat stond er in het begin nog niet bij.
Ik loop hele dagen door me huis in me slipje met geverfde kleding rond, ik merk er eigenlijk niet zoveel van.
Alleen dat je broek niet open hoeft te ritsen als je naar de wc gaat misschien. Oja en als er iemand aan de deur is dan voel ik me helemaal opgefrist door die koude buitenlucht en de schrikreactie van degene voor wie ik de deur open doe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voelt bloot, net zo bloot als je niet gebodypaint was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij weet dat je naakt bent maar met een bodypainting heb jij het gevoel dat jij toch wel gekleed bent .
En als jij dan op een beurs rondloopt krijg je naar een tijdje het gevoel van vrijheid omdat je het gevoel krijgt ik ben niet naakt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een aflevering van 'Try before you die' waarin een van de BNN'ners (Zariada) zichzelf helemaal laat bodypainten en showt op een groot festival. Ze vertelt er ook bij hoe het voelt. Je kunt de aflevering bekijken op onderstaande link.
(Moet nog op mijn lijstje van 100 dingen om te doen, maar of dat nou zo handig is na je 40'ste?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wilt weten hoe het voelt ,dan is de enige mogelijkheid om dat te weten te komen het zelf eens te doen.
Ben wel eens in Key West geweest waar ze jaarlijks dit evenement hebben en ik moet zeggen het was een van mijn leukste vakantie,s.
Maar ondanks dat er zoveel mensen gepaint waren hebben wij het niet laten doen.Teneerste was het de eerste keer dat wij daar waren en ten tweede moet je maar het type ervoor zijn omdat te doen.Maar in 1 woord grandioos ,hoe die mensen gepaint waren.Misschien wat erotisch, maar zeker ook kunst.