Wat is dit gevonden voorwerp dat op een knoop lijkt?

Ik weet niet wat het is

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
Amadea
4 jaar geleden
Wat zijn de afmetingen ervan en van wat voor materiaal is het gemaakt?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Koper/brons 1.3/1cm3mm
Amadea
4 jaar geleden
Is wellicht aan de achterkant te zien dat er een speld op heeft gezeten?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zit er nog aan
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea heeft u Instagram
Amadea
4 jaar geleden
Nee, ik heb geen account op instagram.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het is een machine knoop of 15deeew maar weet niet wat het is

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is het een broche. Dus een sieraad dat op een blouse of shirt gespeld wordt om dat op te vrolijken.
Amadea