Kan ik mijn lidmaatschap van de Melkweg (Amsterdam) aan iemand anders geven?

Ik ben gisteren naar de Melkweg (Amsterdam) geweest. Behalve de toegang voor het concert moest ik ook verplicht een maandlidmaatschap van de Melkweg kopen.

Kan ik mijn lidmaatschapsbewijs (dat is gewoon een op A4 afgedrukte PDF) aan iemand anders geven? Mijn lidmaatschap is immers nog een maand geldig.

Aan de andere kant zal bij die ander de naam op de lidmaatschapskaart niet overeenkomen met de naam op het toegangskaartje dat die persoon zal kopen. Is dat een probleem?

Anders gezegd: kan ik mijn lidmaatschapsbewijs aan iemand anders geven en hoeft die dan alleen een kaartje te kopen, of lukt dit alleen als ik voor die ander een kaartje koop en hem/haar zowel mijn lidmaatschapsbewijs als het kaartje meegeef, zodat de tenaamstelling overeenkomt?

10 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Op http://melkweg.nl/artikelpagina.jsp;jsessionid=971DB15348EA423A30F5DD1E6C932CEB?infoid=1345&subinfoid=3748 staat dat een maandlidmaatschap niet persoonsgebonden is. Dus mag je het zonder problemen aan een ander persoon overdragen. Alleen een jaarlidmaatschap is wél persoonsgebonden.
Amadea
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Geen idee hoe ik erin ben geslaagd deze informatie *niet* te vinden... Bedankt voor je antwoord!