Waar kan ik het beste zijn om antieke spullen munten en biljetten te verkopen?

Antieke spullen zijn bv kannen vazen etc van brons/tin en koper
Munten die speciaal zijn
Biljetten van vroeger uit diverse landen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor munten en bankbiljetten kun je contact opnemen met MPO in Ijsselstein. Zij taxeren je spullen gratis, en als je daar mee akkoord, kunnen ze die vervolgens inbrengen op hun veiling. Zij veilen ook wel andere spullen (kunst, curiosa), kijk even op hun website.
Bronnen: