is het mogelijk met normaal haar een afro te nemen?

Ik ben Nederlands en heb donkerbruine krullen, echter zijn dit gewoon normale krullen en heb ik geen kroeshaar, vroeger was het zelfs stijl. Ik zou heel graag een afro kapsel willen maar ik vroeg me af of dat voor normaal haar eigenlijk wel mogelijk is om te laten doen bij de kapper.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook een afro-permanent nemen met piepkleine krulletjes,ik heb dat wel eens bij iemand gezien en dan moet je die weer helemaal uitkammen en dan lijkt het precies op een afro.
Is wel heel veel werk om bij te houden en het gaat natuurlijk uitgroeien en dan wordt het een pluizige bos,na ongeveer een maand of 4,en dan zou je het weer opnieuw moeten laten doen of eerst helemaal laten uitgroeien.
Dit moet je trouwend wel bij een goeie kapper laten doen,en het kan best prijzig zijn.
Tip: als je naar een kapper gaat laat je dan niet allerlei dure produkten aansmeren waarvan ze beweren dat je ze echt nodig hebt,en die je ook wel bij een drogist kan kopen(voor de helft v/d prijs).

Antwoorden (1)

Dat is te doen, al is het wel veel werk.
Je haar zal om hele dunne pijpjes gewikkeld moeten worden, rietjes zijn daar bijvoorbeeld geschikt voor https://www.facebook.com/madebymausvisagie.nl/posts/548917891907993
Ik denk dat een kapper deze uitdaging wel aandurft, maar doe vooraf een prijsopgaaf.