hoe verkoop ik mijn graffiti tekeningen?

Hoi ik heb een vraag.

Ik maak regelmatig graffiti tekeningen en schilderijen. Alleen mijn vraag is hoe kan ik deze verkopen en waar ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou het kunnen proberen via sites als Etsy.com, of door zelf een eigen website op te zetten met een bijbehorende webshop.

Of probeer het bij lokale horeca; veel cafés e.d. zijn bereid om de kunst op te hangen met een prijskaartje, in ruil voor een commissie bij verkopen.