Geen enkele, vrees ik.

Over de taal van de Hunnen is weinig bekend. Vermoed wordt dat deze tot de Turkse taalgroep behoorde.
Er zijn slechts een paar namen en drie losse woorden overgeleverd (medos, kamos, strava, die eerder Indo-Europees lijken).
SimonV
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Dan misschien op Albanees, Litouws en Letlands? Kamos doet ook wat Fins aan. Volgens mij is Kaamos Fins voor winter. Estlands zit in dezelfde taalgroep als Fins en Hongaars.
SimonV
8 jaar geleden
Ik vrees dat dit toeval is.
Strava betekent nu toevallig eten in het Tsjechisch en medos angsten in het Portugees...