hoe aanplakbiljetten vast lijmen?

wat is de beste en redelijk goedkope oplossing om aanplakbiljetten aan hiervoor bestemde palen in mijn gemeente te bevestigen? heb stuk of 100 posters die allemaal (buiten) moeten worden opgehangen. iemand enige idee ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Met behangplaksel. Met een doosje Perfax maak je al gauw een emmertje vol lijm.

Toegevoegd na 12 minuten:
Huismerken van de bouwmarkt zijn nog goedkoper.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus, natuurlijk met behanglijm.
Antoni
9 jaar geleden
Hierbij is het soms makkelijker om de palen in te smeren met lijm en daarna te plakken in plaats van de aanplakbiljetten. Behangen thuis doet men waarschijnlijk juist weer anders.