Hoe heet de verzameling/het abbonement van munten met afbeeldingen van vliegtuigtypes erop?

Hallo allemaal,
Een tijd geleden kwam ik op een website terecht die een soort abbonement aanbood voor een muntenverzameling.
Volgens mij was het een zelfstandige website, echt alleen voor die verzameling.
Je kon dan elke maand een munt ontvangen met een bepaalt vliegtuig type erop afgebeeld & leuke info over het vliegtuigtype, zoiets was het in ieder geval.
Jammer genoeg ben ik de naam van de website vergeten..
Heb op google verschillende dingen geprobeerd, maar kan het nergens meer vinden..
Ik hoop dat er hier iemand is die het misschien weet, ik hoor het graag :-)

Tamara

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Was dit een Engelstalige website of een Nederlandstalige, of misschien een andere taal of allebei?
Antoni
9 jaar geleden
Edel Collecties http://www.edelcollecties.com/ heeft wel munten met vliegtuigen in het assortiment gehad, maar die staan nu niet meer op de website. Misschien kan je contact opnemen met het bedrijf om te informeren of er nog een nieuwe editie van die collectie of een heel nieuwe collectie wordt uitgebracht.

Antwoorden (1)

Probeer eens De Agostini ( Kan ook D'Agostini zijn)Dit is een uitgever die al jaren allerlei uitgaves heeft van verzamelobjecten die je elke week toegestuurd krijgt. maar reken wel even uit wat het gaat kosten, de openingsaanbieding is vaak heel leuk, maar dan wordt het duurder en als je niet met een halve verzameling wil zitten moet je wel doorgaan met betalen
anneliez