Is slechte spelling slecht voor je ogen?

zoals valse noten slecht voor je gehoor zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een slechte vraag pijnigt wel enigszins mijn hersenen menno.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dacht ik ook, totdat ik tegen mijn gitaarleraar zei dat ik geen zin had om mijn gitaar te stemmen om dat je er toch niet doof van word. waarna hij melde dat valse tonen wel degenlijk tot gehoorschade kunnen leiden. 4 jaar conservatorium 4 jaar specialisatie 20 jaar studio en podium ervaring en thans docent aan het conservatorium... daar ga ik niet tegen in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch kan ik het niet helpen om dat te betwijfelen.hoe kan een valse noot je gehoor nou aantasten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, menno, die gitaarleraar heeft precies voor elkaar gekregen wat hij wilde: dat jij je gitaar zou stemmen. Het is natuurlijk een broodje aap, maar als leugentje om bestwil heeft het zijn doel bereikt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
suzyq goochelend met aannames over iets waar ze niet zelf bij was... zo ken ik ons boos hardline atheistje niet.

Het beste antwoord

neehoor, al vraagt t wel wat meer concentratie om iets begrijpent te lezen,maar dat kan geen kwaad.het is lulliger voor de schrijver,die loopt t risico verkeerd begrepen te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt, +10

Andere antwoorden (6)

Nee alleen slechte vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorbeeld?
Ik moet om de zoveel tijd een iets sterkere bril nemen. Bij gebrek aan een betere verklaring kan ik deze niet uitsluiten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechte spelling zorgt er wel voor dat je langzamer gaat lezen en dat je dingen moeilijker tot je kan laten doordringen. Misschien ga je ook meer turen om de betekenis tot je te laten doordringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor m'n ogen valt het wel mee, maar het is wel slecht voor m'n humeur...
rose
13 jaar geleden
Slechte spelling is niet slecht voor je ogen maar je wordt er heel moe van, en je moet je wel extra concentreren met alle gevolgen daarvan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noch het één noch het ander is slecht voor jouw zintuigen. M.a.w. je beschadigt ze er niet mee!