ik wil loom bandjes verkopen maar ik weet niet hoeveel ik er voor moet vragen ?

voor allemaal verschillende bandjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedoel je de elastiekjes of gemaakte (arm)bandjes?

Antwoorden (1)

De vraagprijs van een product wordt bepaald door verschillende dingen, waaronder:
- inkoopprijs
- beoogde winstmarge
- eventueel werk wat er extra in gestoken is, per uur
- exclusiviteit van het product / concurrentie
-verkoopmarkt

Aangezien Loomelastiekjes en Looms momenteel veel te verkrijgen zijn, is de exclusiviteit verwaarloosbaar. Veel kinderen (en volwassenen) maken bandjes, en het moet heel bijzonder zijn wil het iedereen overtreffen.
De inkoopprijs is (waarschijnlijk) laag, maar afhankelijke van hoeveel elastiekjes er in een bandje zitten. Hoeveel werk heb je in de bandjes gestoken? En welk uurloon wil je jezelf geven? Een moeilijker, groter bandje mag dus meer kosten als een simpel klein bandje. Prijzen denk ik vanaf 50 cent, oplopend tot een euro of twee. Als je ze verkoopt voor het goede doel wellicht een iets hogere prijs.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ok bedankt voor je antwoord maar hoeveel zou ik dan kunnen vragen voor een telefoonhoes (iphonehoes)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de tijd weet hoe lang je erover doet en die vergelijkt met de tijd die je aan een armbandje kwijt bent krijg je een aardig beeld van hoeveel je kunt vragen, uitgaande van het antwoord hier boven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak er eentje en zet die op Marktplaats en laat men erop bieden. Dan krijg je een idee wat iemand ervoor over heeft (als je tenminste reacties krijgt. Dan kun je er nog iets meer voor vragen want mensen bieden meestal aan e lage kant.