Ik heb een byzondere schaar gevonden maar weet niet waar hij voor is ?
het is een oude schaar heb hem gevonden op een stuk grond wat al in eeuwen niet meer is omgewoed en hij stak zelfs uit de grond een beetje daarom vond ik hem ook hij heeft een apparte vorm beetje verfraaid met een bakje op een van de scharen en 3 punten aan de onderkant
ik zou echt niet weten waarvoor deze schaar gebruikt kan worden of waar die voor was
ik zou kunnen gokken een sigarenknipper of een knoflook perser maar de rand van de schaar is met diepe groeven en knoflook en tabak zou te zacht zijn voor deze groeven en er zitten geen gaten ofsow in waar de knoflook uit geperst zou kunnen worden alleen het beetje ruimte voor als de schaar dicht klapt.
btw het ziet er erg out uit zelfs de verbinding van de 2 scharen zit met een stukje ijzer en dan platgeslagen aan beide kanten dus geen dezetijdse verbinding
ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden
Toegevoegd na 14 minuten:
wegens dat de foto niet goed geupload kan worden heb ik dankzij Amadea toch een linkje
erbij kunnen doen naar de foto toe heb nu nog maar een foto maar als ik er meer moet maken zal ik die erbij doen
http://www.mupload.nl/img/xpgxz1fltxu.jpg
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.