hoeveel 1e drukken zijn er gemaakt vd Zonnebloemen (12 , blauwe achtergrond)van van Gogh en wat is dan de waarde?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mijn weten is er geen grafiek met de zonnebloemen gemaakt door Van Gogh. Wel zijn er enkele schilderijen over dit thema. Ik ben bang dat je over een reproductie praat en die zijn wat de gek er voor geeft.

Toegevoegd na 29 minuten:
Om je op weg te helpen geef ik de site van het VanGoghmuseum. UJiteraard is daar geen zonnenbloemen-grafiek.