Wat zijn moukies? (zie uitleg)?

In het dankwoord van een boek dat ik las werde 'de moukies' bedankt, omdat ze zo goed hadden geholpen met het vormgeven van een van de personages. In diezelfde alinea ging het ook over sensitivityreaders. Misschien heeft het daarmee te maken? Google maakt me niet wijzer.

12 maanden geleden
1K
Snuffel
12 maanden geleden
*werden ( sorry foutje)
Antoni
12 maanden geleden
@Snuffel, welk boek was het? Misschien is met de titel (en de schrijver) daarvan makkelijker een antwoord te vinden.
Amadea
12 maanden geleden
Zelfs dat kun je met Google vinden, Antoni. Klik nadat je moukies in de zoekbalk typte op het woord Boeken en voilà: "Het gefluister achter de deur" van T.J. Kliune.
Snuffel
12 maanden geleden
Ik vond het zelf niet met Google. Maar dat was inderdaad het boek!
Antoni
12 maanden geleden
Van TJ (Travis John) Klune is er een Wikipedia-pagina: https://en.wikipedia.org/wiki/TJ_Klune , maar daar word je helaas niet veel wijzer van.

Antwoorden (1)

waarschijnlijk een bijnaam die alleen betekenis heeft voor de schrijver en de personen die hij bedankt
anneliez
12 maanden geleden