Is er een verschil tussen kaftpapier en cadeaupapier?

Moet voor morgen een cadeau inpakken. Heb alleen kaftpapier liggen en dacht dat ik dat misschien zou kunnen gebruiken. Kan dat of is het een beter idee om morgenochtend ff snel cadeaupapier te kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (3)

Morgen is het zondag, dus het lijkt mij niet dat je dan in de morgen ander papier zult kunnen kopen.
Kaftpapier is sterker van kwaliteit dan cadeaupapier. Het zal lang zo snel niet scheuren. In verhouding kost het ook iets meer. Maar je kunt best kaftpapier gebruiken om een cadeautje in te verpakken. Met een beetje creativiteit kan je daar een heel leuk presentje van maken.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Utrecht is het elke week koopzondag (12-5) dus het kan misschien wel.
Amadea
10 jaar geleden
Twaalf uur is niet meer 's morgens! Dat bedoel ik dus, de winkels zijn op zondag vanaf de middag open.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tegenwoordig zijn vele supermarkten al op zondag vroeg open, en hebben ook tankstations dit te koop! En anders gewoon kaftpapier gebruiken.
Antoni
10 jaar geleden
Ook de winkels op NS-stations zullen vroeger dan 12:00 uur open zijn op een zondag.
Kaftpapier is over het algemeen wat robuuster dan cadeaupapier, maar als het er leuk uit ziet is het prima geschikt om een cadeautje in te pakken. Cadeaupapier hoeft niet zo robuust te zijn en is dus vaak wat dunner en kaftpapier moet tegen een stootje kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kaft papier is een iets dikker en sterkere materie dan cadeau papier ,ik gebruik zelf
boek hoezen van stof. die scheuren sowieso niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar om daar nou een cadeautje in te pakken...