Hoe maak je een sfeertekening?

Ik moet voor school een soort verslag maken met een sfeertekening alleen ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Kan iemand mij helpen, ik doe het over een vakantie in Spanje. Ik heb al een begin; in de gloeiende hitte komen we op onze bestemming. Maar verder weet ik het niet meer hoe ik het moet doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een sfeer creëer je door verschillende kleuren te gebruiken, rood en roze zullen een romantische sfeer geven. Zwart grijs en bruin (sepia effect kan ook) geeft een geheimzinnige sfeer!

Een sfeertekening beschrijft de omstandigheden van een bepaalde situatie, zodat iemand die er niet bij was, een goede indruk krijgt van die situatie. Je kan dus beschrijven: - hoe het weer was (dat heb je al een klein beetje gedaan) - wat er in de directe omgeving te zien was op de plek waar je was (mensen, dieren, planten, gebouwen, auto's, verkeer) - of het druk was of rustig - hoe iedereen zich voelde (enthousiast, nieuwsgierig, moe, enzovoort): dit hoeft natuurlijk niet per persoon, maar alleen in het algemeen - wat de belangrijkste gebeurtenissen waren en hoe men daarop reageerde

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100