Waar komt de uitspraak "als je gezond bent heb je 1000 wensen maar als je pijn hebt maar 1" vandaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als er niks aan de hand is, wil je
- dat je haar goed zit
- er iets leuks is op de TV
- het een beetje beter weer wordt . . .

Als je verrekt van de kiespijn, wil je maar één ding:
DIE PIJN MOET OPHOUDEN !!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zoveel duimpjes naar beneden??? Dit is gewoon precies wat er mee bedoeld wordt lijkt me, niks aan gelogen! Als je dan toch een duimpje of duimpje naar beneden plaatst, zet er dan ook even een reactie bij waarom je dat vind, wel zo netjes
Antoni
10 jaar geleden
"Waar komt de uitspraak vandaan?" is de vraag, niet "Wat betekent deze uitspraak?"!! Daarom duimpje(s) naar beneden!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, ik heb de vraag niet goed gelezen. Sorry, Bruunie :-(