Nee, weet ik niet, maar als ik jou was zou ik een paar foto's maken, vooral van evt. merktekens als jaartal, evt. kenmerk van de maker of andere inscripties, en hiermee naar een antiquair gaan, hij/zij kan dan aan de hand hiervan nagaan of je een "hoofdprijs" hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ziet er frans uit maar ik heb er geen verstand van. Als ik jou was zou ik naar de antiquair gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze doen me denken aan de mozart buste die men op de piano zette..'t hangt ervan af waarvan ze zijn gemaakt en hoe oud ze zijn.Replica's zijn te koop voor weinig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je deze zelf gemaakt ,indien ja heb je een grote toekomst voor je.
groeten uit schoten