Op welke site kun je handig verlanglijstjes maken/ beheren?

Wij gaan binnenkort een typisch Nederlands feest vieren met de familie. Van te voren moeten we elkaar verlanglijstjes doorsturen. Nou heb ik een keer begrepen dat er een website bestaat waar iedereen zijn of haar verlanglijstje upload, en dat dan dat verlanglijstje voor alle anderen zichtbaar is. Als iemand iets van dat verlanglijstje koopt, dan kan diegene dat van het lijstje afhalen, en dat is dan zichtbaar voor iedereen, behalve voor degene van wie het verlanglijstje is. Zo voorkom je dat meerdere mensen hetzelfde cadeautje kopen. Kan iemand me vertellen of er zo'n site bestaat, en welke dat dan is? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is deze site: http://www.lijstje.nl/

"Jij wilt kado's. Zij willen ze geven. Lijstje.nl, het eerste on-line verlanglijstje!.

Op Lijstje.nl kan je het hele jaar door je verlanglijstje bijhouden. Dus je hoeft nooit meer onthouden welke kado's je ook alweer wilt hebben, dat doen wij voor je.

Je vrienden kunnen je kado's afstrepen, zodat je ze niet dubbel ontvangt en ze kunnen er samen over discussieren."
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed gevonden Ritsuka +.