Hoe heette de fototenstoonstelling in Groningen waar een vrouw in de mond van een man plaste?

De tentoonstelling was een flink aantal jaar geleden. posters hingen in bushokjes, en er was veel over geschreven in de kranten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat was de Serrano-expositie. De affiche is hier te zien: http://www.jpekker.nl/?tag=andres-serrano

Toegevoegd na 1 minuut:
Titel van de tentoonstelling: A History of Sex

Toegevoegd na 5 minuten:
Was in het Groninger Museum te zien van 23 februari tot en met 19 mei 1997.
Amadea