hoe kan ik in contact komen met buitenlandse jongeren?

Ik ben erg geïnteresseerd in andere culturen en wil graag mijn Engels oefenen. Daarom lijkt het mij erg leuk om met buitenlandse jongeren in contact te komen en zo te kunnen mailen,skypen, op Facebook etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jongeren vind je vaak op online game's, vaak heb je een chat en vriendenlijst op de game, het hoeft geen game te zijn waar je hoge systeemeisen voor nodig hebt.

Ze noemen het ook MMORGPS ''Massively multiplayer online role-playing game's''

Habbo.com
Runescape
League Of Legends
Second Life

Er bestaan teveel online game's om op te noemen

Toegevoegd na 4 minuten:
Zo ben ik ook begonnen, en mijn engels is niet zo heel goed maar we begrepen elkaar, één uit Afghanistan, hij stuurde mij foto's hoe het in zijn straat en huis er uit zag, en andersom, hij kweekte planten die daar als kool groeien omdat het lang warm blijft, ééntje uit Nieuw-Zeeland, hij wilde zaden van planten op sturen maar onverwachts niks meer van hem vernomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, succes verder!
Hiervoor zijn waarschijnlijk wel fora te vinden via google, of groepen op facebook en andere sociale media. Anders kan je natuurlijk altijd een oproep plaatsen op facebook, er is altijd wel iemand die via-via iets weet.