Hoe heet deze twee cartoons?

Toegevoegd na 36 minuten:
De naam, ze hoeven niet uit een tekenfilm ofzo te komen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Een beer en een meisje, niet echt van een specifieke cartoon denk ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeft ook niet van een filmpje te zijn, maar ze kunnen wel een naam hebben

Het beste antwoord

Ik heb deels antwoord op je vraag:
Het meisje heeft geen naam. Deze cartoon komt van een Russische website, waarbij uitgelegd wordt hoe je cartoons kunt tekenen. Zie de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus er zijn niet veel plaatjes van haar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Als ik via Google op de afbeelding zoek, krijg ik 3 resultaten. De resultaten wijzen naar dezelfde website. Het meisje heeft op de originele afbeelding een hondje vast. Op jouw afbeelding zie ik op de achtergrond een boek, klopt dat?
Waar heb je de afbeelding met de beer vandaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt kwam het in een boek tegen daar staat dat beertje ook in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe heb je gezocht om dat plaatje tegen te komen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kopieer de afbeelding URL van het plaatje. Dan Google - afbeeldingen - in het balkje waar je kunt typen staat rechts een fotocamera - daar op klikken - afbeelding URL plakken. Dan zie je resultaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe heet het boek waar je het meisje en de beer in hebt gevonden?
Antoni
10 jaar geleden
Het kan natuurlijk ook anders zijn. De tekening van de Russische website hoeft niet het origineel te zijn. Misschien is de afbeelding van de Russische website overgenomen uit het boek van de vraag. Of misschien hebben het boek van de vraag en de Russische website beiden dezelfde (derde) bron. Toch complimenten voor je vondst, doki!
Antoni
10 jaar geleden
Ik heb het plaatje van het meisje van de Russische website eens opnieuw laten zoeken door de Russische Google afbeeldingen. Toen vond ik een website http://www.librero.nl/tekenen/cartoons-tekenen-deel-i/978-90-5764-304-0/941 waarop het volgende boek staat vermeld: Cartoons tekenen deel I —
Jack Keely
paperback, 32 pagina's
215 x 290 mm
NL en ik vond dit plaatje: http://www.librero.nl/images/11703_d.jpg Dat plaatje lijkt erg op de foto bij de vraag. Zijn we nu terug bij af, of komen we hiermee verder...?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed gevonden! Dan heeft het meisje volgens mij echt geen naam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Antoni dat boek heb ik hier die plaatjes komen eruit.. Denk idd dat ze ook geen naam hebben en 1 malig getekend is voor dat boek.
Antoni
10 jaar geleden
Leuk, we zijn dus terug bij af en een heel stuk verder...! Nu ben ik erg benieuwd of Jack Keely die plaatjes heeft getekend. Want ze lijken niet erg op de tekenstijl op de website www.jackkeely.com Zijn ze misschien getekend door Walter Foster (een naam die ik ook tegenkwam), met wie Jack Keely veel samenwerkt(e) en ook boeken heeft geschreven. Zie ook www.walterfoster.com Of misschien door nog iemand anders?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt maar op de persoon die nog in het boek staat, onder zijn naam staan ook veder niet zulke plaatjes..