Wordt de gewone versie van de Hobbit ergens gedraaid? Dus ik bedoel niet de 3D uitvoering.

Zie vraag. En dan het liefst in Utrecht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Als je de drie-D-bril niet ophebt, is hij gewoon zonder diepte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Schagen draait hij ook in 2d, maar dat is niet echt vlakbij Utrecht. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm, Ivana, dat is dus echt niet waar. Ten eerste word de film (afhankelijk van de gebieden in de film) wazig, en als de afstand tussen de ondertiteling en het object achter de ondertiteling groot is word de ondertiteling ook wazig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem zojuist zonder 3d gezien in een Pathe bioscoop.

Antwoorden (1)

Tja, raar genoeg draait die in veel minder steden dan de 3D versie.

Amersfoort is vanuit Utrecht goed te doen en daar draait die blijkbaar in Pathé wel in 2D.

http://www.film1.nl/film_kijken/bioscoopagenda/?stad=18&film=19421