Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het makkelijkste gekleurd touw/wol vinden? Het moet wel goedkoop zijn!

Het lijkt me lijk op gekleurden armbandjes te haken/vlechten. Weet iemand waar ik dan goedkoop gekleurd materiaal kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Winkels als Action, Blokker, Zeeman, Wibra hebben vaak goedkope hobby-artikelen. Wil je het echt goedkoop: zoek wat gekleurde plastic zakken, snij of knip er dunne repen uit en maak je armbandje hiermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hobbywinkel, zeeman, wibra,
en verder vraag of familie en vrienden nog restjes hebben, zoveel heb je niet nodig per armbandje denk ik
en kijk eens in kringloopwinkels
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Ga eens in een bejaardencentrum vragen daar hebben ze zoveel garen etc dat ze heus wel wat kunen missen.
Krijgen dagelijks aanvoer hiervan.
Een advertentie in de plaatselijke supermarkt zou ook nog een optie kunnen zijn.Succes ermee.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Op Marktplaats! Een vriendin van mij heeft daar onlangs voor heel weinig geld twee dozen wol gekocht, in alle kleuren van de regenboog. Kijk maar eens op Marktplaats, je zult versteld staan van het aanbod:

WOL:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=3196&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bkw%3Awol%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=&f=&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=wol&g=1099&qsf=0&postcode=&distance=

TOUW:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=1403&ds=to%3A1%3Bpu%3A0%3Bl1%3A1099%3Bdi%3A%3Bpp%3A0%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bkw%3Awol%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=1099&f=0&pp=0&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=touw&u=1099&g=1099&qsf=0&postcode=&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing