wat is de betekenis van deze mexicaanse sugar skull?

ik vond deze tekening van een sugar skull op het internet en ik vond hem wel mooi. nu vroeg ik me af: wat betekenten de symbolen op de schedel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

111 betekend dat je je moet focussen op waar je naar toe wil met je leven. Dat is de spirituele betekenis. Verder vind ik het wel hippie achtig! met die bloemen en de gitaar. Ik denk dat de neus een omgekeerd hart is? Dat wijst ook in de hippie stijl :)