Ik heb een miniatuur van Radhost/geinitieerd met de naam van de kunstenaar Albin Polasek.Is dit iets waard?

zijner fabriek replicas van het echte beeld van 3 meter,of heeft de kunstenaar deze gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Albin Polasek was Tsjechisch- Amerikaanse beeldhouwer en docent. Hij heeft zo'n 400 werken tijdens zijn carrière gemaakt en heeft zelfs een eigen museum en beeldentuin in Florida. Aangezien hij een eigen museum heeft, kun je er wellicht van uit gaan dat het werk veel waard zou kunnen zijn. Het is wel belangrijk dat je zeker weet dan dit werk is van Albin Polasek en niet van een handelaar die er, bijvoorbeeld, zelf de initialen van Albin Polasek in heeft gezet om meer geld voor het werk te kunnen vragen. Het is het best om eventueel contact op te nemen met een specialist.