Wat moet ik precies leren voor het eindexamenvak kunstvak algemeen (VWO)?

En wat kan ik verwachten van dit examen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat vertellen ze je toch op school en anders vraag je dat toch aan de leraar of lerares!

Dat hoort toch gewoon bij de voorbereidingen voor de examens!
Je krijg toch wel proefexamens.

Maar goed:
Hier is het Examenblad van 2011 en daarin vind je de examenstof 2011 van kunst (algemeen) VWO.
Plus een syllabus.

En wil je nog meer oefenen dan is dat er ook voor 2010.

http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vvhinitagymgn_m7mvh57gltp77x8_n11vg41h1h4i9qe/vhi1nc4phqz0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We leven inmiddels in het jaar 2012 momopoyolo! Deze links is meer van toepassing:
http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vvhinitagymgn_m7mvi0sgg8bampk_n11vg41h1h4i9qe/vhi1nc4phqz0?topparent=vg41h1h4i9qe
Verder een uitstekend antwoord +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt natuurlijk gelijk Bliets, maar die van 2012 kwam ik niet meteen tegen.
Goed gevonden.
Ik had het idee dat het er meer over ging wat zo'n beetje het algemene kennisniveau was.